So you will turn your back on me? that's fine with me then...

Jag bara ber, låt mig säga
jag finns där om solen vägrar lysa
och när natten blir kallere kan jag vara din filt...
Jag ger dig mitt hjärta tills döden skiljer oss åt varje dag varje stund för alltid...



Att folk inte gillar mig, det kan jag faktiskt leva med...
att folk har sina tankar...

jag kan ta att folk tror på allt dom hör.
jag hade förmodligen gjort detsamma själv
jag menar det är alltid kul att sparka på någon som ligger ner!


Jag gillar en tjej, Hanna heter hon faktiskt...
slösar jag min tid? handlar inte livet om att söka och sträva efter det som gör en lycklig?
eller har jag missuppfattat allt? nej jag är ingen gud som kan styra och ställa...

Där på musikalfesten förändrades mitt liv...
jag visste inte detr just då... men det fick mig att tänka till...
Sara, var en tjej som jag hade svårt att komma över...
då menare jag riktigt svårt... men till slut gick det..
.och nu Sophie, jag trodde det skulle vara svårare faktiskt.
men nu har jag lagt det bakom mig och visst kommer jag tänka tillbaka...

Men det funkade ju inte av en anledning och då måste man acceptera det
för även om det gör ont så är det så läget är "no matter what"

istället för att tänka, "dom kunde fått allt"
så måste jag tänka " dom ville inte ha något"

Kärlek är inte lätt.. långt ifrån..
Nu har jag mitt eget liv... därmed, ny blogg och nytt internet liv så väl som nytt privatliv...
jag kan inprincip göra vad jag vill, så länge jag står för det och håller mig innanför de gränser jag satt upp...

Vilket liv man lever, utan skola och framtid... fy fan! men men

JAG HAR BARA EN SAK ATT SÄGA... NI SOM LÄSER, ACCEPTERA MIG


FÖR KILLEN HÄR NERE ÄR ALLT JAG ÄR OCH ALLT JAG HAR ATT ERBJUDA...
MER ÄKTA ÄN SÅHÄR BLIR DET TYVÄRR INTE....
"THIS IS WHO I REALLY AM INSIDE"
image1

Kommentarer
Postat av: Ida

hallåjah, jag accepterar dig.
always. :)

2008-05-02 @ 13:36:32
Postat av: Put your head against the headrest.

Du skrev en gång till mig, att jag
får dig att känna dig accepterad.

Jag hoppas att du fortfarande
känner så.
För jag accepterar dig.
Som du är.

I love you, dude.

2008-05-03 @ 13:01:59
Postat av: Miwi

Jag accepterar dig, precis som du är :)

2008-05-03 @ 20:32:03
Postat av: FiTCheZZ

"Vilket liv man lever, utan skola och framtid... fy fan! men men"

...Bandet?

2008-05-07 @ 00:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0