So now it's over finally

Klockan är 06.00 och därmed förklarar jag oss som ett minne...
jag vet att jag varit en idiot som försökt leka gud och få tillbaka dina känslor och jag är ledsen för det.
men nu är du fri... allt prat om mig kommer säkert att spridas ifrån dig nu? jag vet inte..
.
men du är och förblir en del av mitt hjärta...
du gav mig trots allt en tid i mitt liv som jag uppskattat mer än livet självt...

jag önskar dig all lycka Sophie, och ännu en gång , jag är ledsen...


I'm gone with the sin...


kramhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra charlie, att du äntligen kan gå vidare. :)

2008-04-30 @ 08:29:15
Postat av: 6

Vad glad jag är för din skull :)

2008-04-30 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0